Sunday, February 15, 2009

little talk about herbalife...

i have a customer yg consume HL not just only for losing weight, but also for health... she doesn't so impress about kgs that she lost, but she's more impress about what HL can do in improving her life...
.
.
first, i got feedback saying that her sembelit has gone... well, i'm also slalu kena sembelit if x amik cukup air... or i take milk without taking magnesium... dr oz in oprah's show said that kesan pengambilan kalsium akan menyebabkan najis menjadi keras... but magnesium menyebabkan najis menjadi lembut... so if u take calcium, make sure u take magnesium too... klu x, sembelit la jawabnya... kesimpulannya, pengambilan HL sedikit sebanyak membantu pelawasan sbb kita minum air yg banyak...
.
.
second, dia kata buasir dia mcm dh nk ok... yg ni cikjah x tau nk komen cmne bcoz xde pengalaman buasir... so i cannot imagine what actually happened to her... but she so happy with the result...
.
.
now, dia masih lg consume HL... not for losing her weight, but for her health... dia kata klu dpt turun berat badan, dah kira satu bonus kpdnya... tp dia lebih fokus kpd masalah kesihatan yg dulu menganggu hidupnya... cikjah harap, kesihatannya lebih baik berbanding dahulu dengan pengambilan HL secara berterusan...

3 comments:

Mia-Ina said...

Betul tu cik jah, mia akui dgn HL ...penyakit kulit mia & sendi mia juga berkurangan. Sekarang, dh x pakai sgt ambilan ubat. Cuma, g doktor utk rawatan lanjut je..Syukur,alahamdulillah....bersama HL ni bukn utk turun berat je tetapi utk meneruskan penjagan makanan & kesihatan yg baik dlmhidup..hehe

alinx said...

yaaa...sgt setuju...
like myself...herbalife membantu meningkatkan gaya hidup yg lebih sihat...
caiyokkk~

Cik Emi said...

bagus la pasai sembelit nih...