Friday, March 7, 2008

kisah kejayaan

saya cuma nak berkongsi kisah kejayaan beberapa orang pengguna HL di luar negara yg menikmati kebaikan & khasiat HL.... telah saya nyatakan bhw HL boleh diambil oleh mereka yg nak kurus, klu nk gemuk pun boley & yg nk maintain berat bdn tanpa ragu2...

amik nih!!!

AARON WILLIAMS

Sebelum 58 kg
Selepas 71 kg
Tambahan 13 kg

Inilah penampilan dan perasaan paling hebat yang pernah saya alami seumur hidup!

Kerana kurang berat, keletihan yang kronik menjadi satu kebiasaan untuk
Aaron Williams. "Walau apapun yang saya lakukan saya tidak boleh menambah berat badan saya," kata Aaron. Setiap hari saya suka tonton televisyen dan tertidur selepas balik dari kerja. Saya tidak ada motivasi langsung!

Pasangan saya, Kate, menjumpai Herbalife semasa mencari peluang
perniagaan dan kami mendapati produk-produk Herbalife boleh digunakan untuk menambah atau mengurangkan berat badan. Kate membimbing saya bagaimana untuk menggunakan produk-produk ini. Mulanya matlamat saya
ialah untuk membina stamina dan hanya mahu rasa lebih bertenaga dan
berusaha dengan beransur-ansur untuk menaikkan berat badan.

Saya menggunakan produk-produk ini pada Januari 2005, mengambil
Formula 1 dan Serbuk Protein dengan susu soya tiga kali sehari. Kerana saya perlu menaikkan berat badan saya diberi arahan untuk mengambil tiga shake sehari - satu selepas setiap hidangan di camping mengambil suplemen vitamin tiga kali. Dalam masa dua hari saya mula rasakan ada satu kelainan dalam diri saya. Saya tidak lagi berasa mengantuk selepas bekerja dan saya mendapati saya mempunyai tenaga dan stamina
untuk melakukan apa-apa saja.

Saya telah menambah 13 kg dan 25 cm jisim otot, dari Januari hingga
Mac. Program ini telah mengajar saya untuk memilih makanan yang lebih baik. Dulu saya berfikir saya kita perlu makan sebahagian besarnya makanan berlemak tinggi, tinggi kalori dan tinggi karbohidrat jika ingin menambah berat badan. Memang saya tersalah anggap.

Saya juga telah membuat komitmen kepada diri saya dan Kate untuk
menjadikan Herbalife sebagai pendorong dalam menjadikan impian dan cita-cita satu kenyataan. Dan saya akan menggunakan produk-produk ini seumur hidup!


ANYA GANGULEE

Sebelum 81 kg
Selepas 63 kg
Penurun 18 KG

"Dunia boleh menjadi tempat yang lebih sihat dengan Herbalife"

Menerima sehelai lembaran iklan daripada wanita di jalanan merupakan titik permulaan yang mengubah pengalaman bagi Gangulee yang kecil molek dan beliau sungguh gembira. Saya hanya 152 cm tinggi," kata Anya. "Sebelum Herbalife berat badan saya 81 kilo dan menghidap penyakit asma selama 11 tahun. Saya juga menderitai sakit lutut yang berpanjangkan dan kulit muka yang berminyak serta mempunyai masalah jerawat dan bekas perawat. Selain itu, saya tidak bertenaga dan kurang berstamina".

"Selepas membaca lembaran iklan tersebut, saya menelefon Chris pada hari yang sama. Oleh kerana saya berasal dari India, saya amat menghormati kesan herba pada tubuh manusia. Saya sanggup berbuat apa saja untuk mengubah keadaan saya".

"Selepas satu bulan setengah yang pertama, berat badan saya turun 7 kilo dan tidak lagi mengambil cuti sakit. Keyakinan dan produktiviti saya mengingkat. Selepas tiga bulan saya turun keseluruhan 13 kilo.

"Kini kulit saya lebih cerah, licin dan agak berbeza, hasil daripada kehilangan sejumlah 58.5 cm, satu saiz pakaian dan dua saiz seluar. Semua sabahat dan saudara-mara hairan melihat perubahan pada diri saya. Apabila saya pulang ke India, ibu bapa dan bapa saudara saya tidak mengenali wajah saya yang baru. Perubahan yang dramatik sehingga ayah saya tidak mengenali gadis yang melambai-lambai ke arahnya sewaktu di lapangan terbang.

Tetapi perbezaan yang ternyata ialah kebolehan saya untuk terus berjalan selama 30 mint tanpa henti dan yang dahulunya memang mustahil dilakukan kerana kecederaan lutut saya. Saya percaya Herbalife adalah yang sesuatu yang terbaik untuk manusia sejagat. Dunia boleh menjadi tempat yang lebih sihat dengan adanya Herbalife".


CECILIA TOH

Daripada saiz XXL kepada S

Selama beberapa tahun, saya telah menggunakan program-program mengurangkan berat badan dan suplemen menguruskan badan tanpa memberikan sebarang hasil. Dengan berat badan 65.5 kg saya selalu berasa letih, berpeluh dengan mudah dan menderita sakit lutut. Tambahan pula, suplemen menguruskan badan yang saya ambil telah meninggalkan saya dengan beberapa masalah kesihatan.

Mengurangkan berat badan bukanlah perkara pertama yang saya fikirkan bila mula menggunakan produk Herbalife. Sebaliknya, kelebihan detoksifikasi dan pengendalian mekanisme tubuh produk Herbalife yang mula-mulanya membuatkan saya tertarik. Sungguh menakjubkan kerana setelah hanya 5 bulan menggunakan produk-produk Herbalife, saya hilang 12.5 kg dalam tempoh 9 bulan. Saya telah hilang sebanyak 15.5 kg dan saiz baju saya sekarang telah menjadi lebih kecil daripada saiz XXL kepada saiz baju S! Saya rasa lebih sihat, lebih yakin dan lebih cantik daripada sebelum ini!

Hilang berat badan: 15.5 kg

Cecilia Toh sebelum ini
Cecilia Toh dengan tubuh barunya yang langsing

SOFIA DEWI

Sebelum :58 Kg
Selepas :44 Kg
Kehilangan 14 kg

"Saya boleh makan seberapa banyak pun, berat badan saya tetap ideal."-Sofia Dewi.

Agak beberapa lama baru saya sedar saya gemuk. Sehingga saya dapati pada suatu hari, saya tidak boleh lagi memakai kesemua pakaian seragam kerana sudah ketat dan lama-kelamaan, saya mula hilang keyakinan diri dengan bentuk badan saya yang 'bulat' ini.

Saya berasal dari Kota Solo, tapi kami berpindah ke Gemolong, Sragen selepas berkahwin. Di Solo, saya mengajar di sebuah sekolah swasta. Jarak antara Gemolong-Solo adalah lebih kurang 24 km. Bolehkah anda bayangkan betapa penatnya saya membawa motorsikal setiap hari. Sebelum selesai mengajar, saya sudah mula memberi tuisyen kepada para pelajar saya.

Saya memang sibuk sekali sehingga makan dan minum menjadi tidak teratur. Seringkali saya cuma makan satu kali sehari dan jarang minum air putih kerana saya tidak suka rasanya. Saya hanya inginkan makanan dan minuman yang manis. Keadaan kesihatan saya jelas kelihatan merosot. Saya sering diserang penyakit demam selsema dan sembelit. Sekejab sahaja bekerja sudah mula merasa letih. Saya kurang bersemangat untuk melakukan apa-apa jua. Saya betul-betul hilang akal!

Saya enggan mendiamkan diri dan membiarkan keadaan begitu.. Saya bertekad untuk mengurangkan berat badan. Akhirnya saya mencuba produk Herbalife. Saya menuruti segala arahan yang diberi termasuk banyak minum air untuk membantu mempercepatkan penurunan berat badan.

Akhirnya terbukti! Berkat dengan pengunaan produk Herbalife dan minum banyak air, dalam masa 2 hari berat badan saya menurun 1 kg. Dalam 4 hari, turun 2.5 kg. Saya juga kehilangan 6 cm daripada pinggang.. Dalam 3 bulan, jumlah berat badan menurun sebanyak 14 kg! Menakjubkan sekali bukan? Ia bagaikan mimpi untuk memiliki tubuh yang ideal. Kini saya lebih sihat dan amat aktif dalam kegiatan fizikal. semangat Saya boleh sebanyak mana yang boleh dan masih boleh mengekalkan berat badan ideal saya. Hebat sekali, kan!

Herbalife benar-benar melebihi ekspektasi saya, kerana seiring dengan perubahan berat badan, hidup saya juga turut berubah. Ternyata produk-produk Herbalife memang luar biasa!

Tips daripada Sofia Dewi:

  • Percayalah kepada produk-produk Herbalife kerana keberkesanan sudah terbukti.
  • Harus berdisiplin dan serius dalam mengikuti program Herbalife.
  • Banyak minum air kerana ia akan mempercepatkan pengurangan berat badan.
  • Sabar dan lakukan kesemuanya seperti yang diarahkan.

0 comments: